عظمت علامه مصباح
 
عاشورایی شویم
 
 

حضرت علامه جوادي آملي :

 

بنده آقاي مصباح را الگوي موفق ميدانم

روح من فداي شما باد آقاي مصباح

 

علامه عظمي حضرت آيت الله مصباح :

از پس شكر وجود و نعمت رهبري بر نمي آييم

 

حضرت آيت الله مشکيني :

حوزه ها بايد دهها سال سهم امام بخورند، هزاران نفر در اينجا تحصيل کنند تا در هر عصري يک يا چند نفري نظير آيت الله مصباح به دست آيد. اگر ده نفر عالم بزرگ در حوزه پيدا كنيد، يقيناً يكي از آنها آيت الله مصباح است. ما به عظمت او معتقديم، ما او را دوست داريم، او يكي از خزانه هاي وجودي ماست، يكي از بزرگان حوزه ماست، بنده خودم علاقه به اين آقا دارم، براي اينكه شمشير برنده اسلام در مقابل كفر است، لذا خيلي با او دشمن هستند. علامت اينکه اين شخص همراه با اسلام است و فداکار اسلام است همين فراواني حمله ها عليه ايشان است

 

حضرت علامه حسن زاده آملي:

آقاي مصباح انسان زحمت كشيده اي است. من با ايشان همدرس و همبحث بوده ام، خدا را شاهد مي گيرم كه پشت سر ايشان نماز مي خوانم. از ديشب كه اين مطلب (اهانت کاريکاتوريست روزنامه آزاد) را شنيدم حالم دگرگون است

 

حضرت علامه طباطبايى :

آقاى مصباح از بين شاگردان من مثل انجير مى ماند كه هيچ چيز آن دور ريخته نمى شود.

 

حضرت امام خامنه اي :

اين سه جهت در ايشان جمع است . هم علم ، هم بصيرت به معناي حقيقي کلمه و هم صفا

آيت الله مصباح در دوره ما خلأ علامه طباطبايي و شهيد مطهري را پر كرده است

آيت الله مصباح ، شهيد مطهري زمان هستند

بنده نزديك به چهل سال است كه جناب آقاي مصباح را مي شناسم و به ايشان به عنوان يك فقيه، فيلسوف، متفكر و صاحب نظر در مسائل اساسي اسلام ارادت قلبي دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 1:8 :: توسط : تورج قیداری

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشورایی شویم و آدرس ashoora.10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 207
بازدید ماه : 206
بازدید کل : 7978
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1