اسرائیل نابود شد
 
عاشورایی شویم
 
 

ببین اسرائیل ... پدر من رو صدام کشته...... اما اونقدر که از تو کینه دارم از صدام ندارم... آروزوی من اینکه بیام با دست خودم پرچم  فلسطینو  تو کل شهر قدس پر کنم....

ما همه احمدی روشنیم...... ما همه سردار قاسمی هستیم...... ما همه عاشق امام خامنه ای هستیم... حالا هی بسوز..

 

حالا هم تا روزی که نابود شی این خبر رو تمرین میکنم که...

 

حرف امام محقق شد ..... اسرائیل نابود شد



نظرات شما عزیزان:

clip
ساعت14:31---9 فروردين 1391
سلام دوست عزیز امیدوارم که حالت خوب باشه
به ما هم یه سری بزن
اگه مایل به تبادل لینک هستی ما رو با اسم (هر فیلمی بخوای هست)لینک کن و بهم خبر بده تا شما رو لینک کنم
منتظرتون هستم


حسین
ساعت23:06---6 بهمن 1390
انشاءالله

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم

از شیشه نبودیم که از سنگ بمیریم

ما آمده بوریم که تا مرز رسیدن همراه تو فرسنگ به فرسنگ بمیریم


سجاد
ساعت23:03---6 بهمن 1390
انشاءالله

ای دشمن حق

ما دلیر و حق پرستیم برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم:


سجاد
ساعت23:02---6 بهمن 1390
انشاءالله

ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم:


خلیل۱۳۷۰
ساعت18:33---23 دی 1390
سلام دمت گرم.ماهمه پیرو توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای.همگی به ریسمان الهی چنگ زنید.قران.چراباید طرف بیگانه پست رو بگیریم بهترازایران اسلامی.قدرنشناس ها

دیوونه
ساعت10:18---22 دی 1390
خاک برسر خرت کنن امریکای خل.. خب مث آدم بیا جلو چرا ادم بیگناه میکشی.. بیا احمدی نژادو بکش که مسبب همه اینا
پاسخ: دوست من مسبب این همه کشت و کشتار احمدی نژاده؟ به آمریکا چه که ما انرژی اتمی داریم؟ چرا اون باید حق داشته باشه تا برای نفس کشیدن ماهم تصمیم بگیره


مدیریت وبلاگ ققنوس چت
ساعت8:52---22 دی 1390
من شما را بااسم وبلاگتون لینک کرده ام به وبلاگ من برید وببینید شما هم من را با اسم وبلاگ ققنوس چت لینک کنید اگر تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم متشکرمیشم این ادرس وبلاگ منهhttp://www.ghoghnooschat .loxblog.net/ واین هم ایمیله اگر کار طراحی داشتید یا سوالی می تونید از این طریق من راپیدا کنید در ضمن هر روز به وبلاگ من بیایید مطالبش هر روز اپ میشه aahmadi.32055@yahoo.com

هشدار در صورتی که بعد از یک هفته به وبلاگ من نیایید وخبر ندهید که من را لینک کرده اید یا نه وبلاگ شما حذف می شود از لیست لینک ها وبعد از خبر شما بازدید می شود از وبلاگ شما پس دروغ نگویید لطفا باتشکر مدیریت ققنوس چت

طراحی وبلاگ – سایت –چت روم –انجمن پذیرفته می شود – وبلاگ تا اخر ماه به صورت رایگان پس عجله کنید تا فرصت باقی است - تبلیغات هم پذیرفته می شود روزانه وبلاگ شما به هزاران ایرانی نمایش داده می شود

من را اد کنید تا باهم در ارتباط باشیم



مدیریت وبلاگ ققنوس چت
ساعت8:49---22 دی 1390
من شما را بااسم وبلاگتون لینک کرده ام به وبلاگ من برید وببینید شما هم من را با اسم وبلاگ ققنوس چت لینک کنید اگر تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم متشکرمیشم این ادرس وبلاگ منهhttp://www.ghoghnooschat .loxblog.net/ واین هم ایمیله اگر کار طراحی داشتید یا سوالی می تونید از این طریق من راپیدا کنید در ضمن هر روز به وبلاگ من بیایید مطالبش هر روز اپ میشه aahmadi.32055@yahoo.com
هشدار در صورتی که بعد از یک هفته به وبلاگ من نیایید وخبر ندهید که من را لینک کرده اید یا نه وبلاگ شما حذف می شود از لیست لینک ها وبعد از خبر شما بازدید می شود از وبلاگ شما پس دروغ نگویید لطفا باتشکر مدیریت ققنوس چت
طراحی وبلاگ – سایت –چت روم –انجمن پذیرفته می شود – وبلاگ تا اخر ماه به صورت رایگان پس عجله کنید تا فرصت باقی است - تبلیغات هم پذیرفته می شود روزانه وبلاگ شما به هزاران ایرانی نمایش داده می شود
من را اد کنید تا باهم در ارتباط باشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 22 دی 1398برچسب:شهید احمدی روشن, :: 8:25 :: توسط : تورج قیداری

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشورایی شویم و آدرس ashoora.10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 7970
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1