عاشورایی شویم
 
 

فریاد های قبر

اَلْقَبْرُیُنادِی کُلُّ یَوْمٍ بِخَمْسَ کَلَماتٌ

قبر در هر روز پنج کلمه را فریاد میزند

1.    اَنا بَیْتُ الْوَحْدَه فَاحْمِلوا اِلیَّ اَنیساً

من خانه تنهاییم پس با خود انیس و مونسی به سوی من آورید(تلاوت قرآن)

2.    اَنا بَیْتُ الْظُّلْمَه فَاحْمِلوا اِلیَّ سِراجاً

من خانه تاریکی هستم پس با خودتان چراغی به سوی من آورید.(نافله شب)

3.    اَنا بَیْتُ التُرابْ فَاحْمِلوا اِلیَّ فِراشاً

من خانه خاکیی هستم پس با خودتان فرشی به سوی من بیاورید.(عمل صالح)

4.    اَنا بَیْتُ الْعِقابْ فَاحْمِلوا اِلیَّ تَرْیاقاً

من خانه گزندگان هستم پس با خودتان پادزهری به سوی من بیاورید ( لااله الا الله و محمد رسول الله و علی ولی الله)

5.    اَنا بَیْتُ الْفَقْرْ فَاحْمِلوا اِلیَّ کَنْزاً

من خانه فقر هستم پس با خودتان گنجی به سوی من بیاورید (صدقه)


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 13:24 :: توسط : تورج قیداری

 

http://www.598.ir/files/fa/news/1390/11/30/10233_467.jpg

 تاکنون بارها پیش آمده که افراد متعددی در مقاطع مختلف به بیان مصادیقی از زندگی ساده و بدون آلایش رهبر معظم انقلاب پرداخته و نکات و بعضا خاطراتی را بیان کرده‌اند.

اما آنچه در زیر می خوانید بخشی از خاطرات امیر خلبان تورج دهقانی زنگنه فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران است که برای اولین بار با موضوع سفرهای رهبر انقلاب با هواپیما به مناطق مختلف کشور در خبرگزاری فارس منتشر می‌شود.

امیر دهقانی زنگنه به واسطه مسئولیتی که در آشیانه جمهوری اسلامی ایران دارد یکی از کسانی است که در بسیاری از سفرهای مقام معظم رهبری ایشان را همراهی می‌کند.

 

* سفر به کردستان با هواپیمای عادی

معمولا  حضرت آقا با تهیه بلیت با هواپیمای عادی سفر می‌کنند.

برای نمونه در سفر ایشان به استان کردستان، رهبر معظم انقلاب همچون گذشته با پرواز عادی به همراه دیگر مسافران به این استان سفر کردند.

* تلاوت اذان در گوش یک نوزاد در پرواز تهران-مشهد

در یکی از سفرهای معظم‌له به مشهد مقدس بود که آقا از تیم همراهشان خواستند ممانعتی برای کسانی که می خواهند ایشان را ببینند، ایجاد نشود.

اشتیاق مسافران برای دیدار باعث شد تا حضرت آقا تا پایان سفر حتی فرصت برای نوشیدن یک استکان چای هم نداشته باشند.

در همین پرواز بود که یک زوج جوان فرزندشان را که تازه متولد شده بود خدمت آقا آورده و ایشان نیز در گوش کودک اذان گفتند. چند نفر لبنانی هم در این پرواز حضور داشتند که توانستند با آقا دیدار و گفت‌وگو کنند.

در یکی دیگر از سفرها خانمی حدود 40ساله به همراه مادر 70 ساله‌اش به فاصله دو سه ردیف صندلی با آقا نشسته بودند.

با شروع پرواز، دختر آن خانم به او گفت که چند ردیف جلوتر از ما، آقای خامنه ای نشسته اند.

مادر که باورش نشده بود، گفت آقا که با هواپیمای معمولی سفر نمی‌کنند و پس از اینکه از حرف های دخترش قانع نشد، برگشت از من که لباس نظامی به تن داشتم سؤال کرد و گفت: واقعا ایشان آقای خامنه‌ای هستند؟ من هم گفتم بله.

باز پرسید: آن خانمی که پشت سر ایشان نشسته، همسرشان است؟ مجددا گفتم بله.

بعد اجازه خواست تا برود و با همسر آقا چند کلمه‌ای صحبت کند. می‌گفت می‌خواهم کمی با ایشان در مورد مشکلات پیری و بیماری که دارم درد دل کنم.

* ماجرای یک بسته میوه اضافی برای آقا

در یک سفر دیگر قرار شد حضرت آقا با پرواز ایران‌ایر بروند. مسئولان پرواز بعد از اینکه متوجه حضور رهبر انقلاب در این هواپیما شدند، علاوه بر خوردنی‌های معمول، که برای پذیرایی مسافران در نظر گرفته شده بود، یک بسته میوه اضافه هم برای ایشان آوردند.

آقا با دیدن این بسته میوه ناراحت شده و به یکی از همراهان خود اعتراض کردند که این بسته میوه را بردارند و ببرند.

در واقع ایشان اصلا اجازه نمی‌دهند که برای سفرهایشان تدارک خاصی دیده شود و معمولا در پروازها تنها با یک استکان چای (از همانی که به مسافران داده می‌شود) و یک کیک کوچک که از فروشگاه‌های بیرون تهیه شده از ایشان پذیرایی می‌شود و اجازه نمی‌دهند چیز دیگری به اینها اضافه شود.

 

منبع:فارس


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 12:58 :: توسط : تورج قیداری

 

 

سخنان حضرت امام خامنه ای روحی فداه

در مورد حضرت علامه عظمی آیت الله مصباح یزدی حفظه الله تعالی

 

امام خامنه ای :

این سه جهت در ایشان جمع است . هم علم ، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا

 

امام خامنه ای :

آیت الله مصباح در دوره ما خلأ علامه طباطبايي و شهيد مطهري را پر كرده است

 

امام خامنه ای :

آیت الله مصباح ، شهید مطهری زمان هستند

 

امام خامنه ای :

بنده حدود 40 سال است که ایشان را میشناسم و به شخصشان ارادت خاصی دارم


ارسال شده در تاریخ : شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 8:25 :: توسط : تورج قیداری



*فردا شب برنامه  راز با حضور آقای شام استون، پسر27 ساله مشهور ترین کارگردان امریکا(الیور استون) به لحاظ اعتبار، که دو روز پیش در اصفهان شیعه شدن خود را اعلام کرد، اجرا خواهد شد.



*این ها برکات و ثمره وجود امام راحل، انقلاب اسلامی و پایداری آن است. آلیور استون اولین منتقد  سیاست امریکا بود و در اوایل دهه هشتاد، سه فیلم سینمایی ساخت که جرأت کرد سیاست خارجه امریکا را نقد کند، در مورد ویتنام فیلمی ساخت، ده سال قبل از بحران وال استریت، در این باره فیلمی ساخت که بارها از صدا و سیما پخش شده است و همچنین درباره قتل کندی که داستانی که اینها می گویند دروغ است و این قتل چیز دیگری بوده است، ساخت.



*چند روز پیش برای ساخت مستندی در رابطه با اقلیت ها، با پسر این شخصیت به اصفهان سفر کردیم، اعلام آمادگی برای شیعه شدن و مسلمان شدن کرد و از طرف رسانه های غربی تبلیغاتی بر علیه او صورت گرفته است. چندین قرار داد او طی شیعه شدنش، لغو شد. جمعه بعد از ظهر یک مصاحبه مطبوعاتی با همه رسانه های دنیا ساعت سه و نیم، با شبکه روسی،راشا تودی خواهد داشت.



*این اتفاق، عین بیداری اسلامی است. ما فکر می کنیم که سالهاست داریم همین را می گوییم، غرب متحول خواهد شد. نسل پیر و اهل اندیشه فهمیده است که این دروغگوی کهنه کار و مکار، کارش تمام است اما چیزی که عجیب است، حرکت نسل جوان به بیداری اسلامی است. نسل جوان غرب وقتی چیزی را اعلام کنند، پای آن می ایستند. این فرد مسلمان شدن خود را اعلام کرد و عمل کرد.



*در غرب  دو نوع آدم داریم، یکی آدم های معمولی و دیگری آدم های خاص، مطالعه کرده، تحصیل کرده و زحمت کشیده. انشاالله شاهد تعداد بیشتری از این جوانان غربی و برجسته و شاهکار به لحاظ  شخصیت، روشنفکری ، تمدن و آگاهی مخصوصا به ظلم صهیونیسم خواهیم بود. مراسم مسلمان شدن ایشان، مراسم بسیار ساده ای دریک اتاق کوچک، خدمت آیت الله ناصری در یکی از مناطق دور افتاده اصفهان بود، اما هنوز از اتاق بیرون نیامده، خبر همه جا پیچید.


 


*مولد این اتفاق، ایستادگی و پایداری جمهوری اسلامی در مقابل ظلم بود که در سی و سه سال خدشه ای یه آن وارد نشد و توجه همگان را به خود جلب کرد و مردمی مومن و شهادت طلب بود که در دنیا بی نظیر بوده و بیدار کننده است. این مصداق بحث پایداری انقلاب اسلامی و مراحل بیدار باش آینده است. میوه انقلاب اسلامی مشهود است، بیداری اسلامی، حماس و حزب الله،  فروپاشی آرام و قطعی ایالات متحده و علائمی مثل وال استریت، میوه این انقلاب است. امریکا هر کاری کرده است تا به خاطر امنیت اسرائیل، نور انقلاب اسلامی را خاموش کند.امروز می شود برای انقلاب اسلامی، در بحث آزادی، دموکراسی ثابت کرد که ایران آزاد تر است یا امریکا؟



*فتنه انتخابات 88 برکات عظیمی داشت، یکی از آنها این بود که ما شفاف تر به این موضوع پی بردیم که چه باید انجام داد و چه وظیفه ای داریم و به خاطر آن خدا را شاکریم.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 1:18 :: توسط : تورج قیداری

دو رکعت بین نماز مغرب و عشا در رکعت اول بعد حمد ده ایه سوره بقره و بعد ایات 55 و 57 اعراف و 63 انعام

 

2 رکعت بیت مغرب عشا

رکعت اول بعد از حمد 10 ایه اول سوره بقره بعد 53 54 55 سوره اعراف بعد ایه 163 سوره بقره
 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 21:56 :: توسط : تورج قیداری

پیامبراکرم (ص) : یخرج الناس من المشرق

رسول خدا : مردمي از مشرق زمين قام مي كنند كه اينها زمينه ساز حكومت مهدي (عج) هستند


ارسال شده در تاریخ : شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 21:27 :: توسط : تورج قیداری


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 14:34 :: توسط : تورج قیداری

عربستان سعودی در اقدام مغرضانه دیگر بر ضد ملت ایران، سایت اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب را فیلتر کرد.
 

عربستان khamenei.ir را فیلتر کرد

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی اطلاع رسانی دقیق سایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری از اجلاس جهانی "جوانان و بیداری اسلامی" و در آستانه اقامه نماز جمعه توسط ایشان، مسئولان عربستانی سایت "khamenei.ir " را از دسترس کاربران عربستانی خارج کرده اند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 20:59 :: توسط : تورج قیداری

یک از عوامل دخیل در حوادث خونین چهارشنبه شب ورزشگاه پورت سعید اعتراف کرد که جمال مبارک، پسر رئیس جمهور مخلوع مصر با به خدمت گرفتن 600 مزدور این حادثه خونین را موجب شد.

کشتار پورت سعید را 600 مزدور جمال مبارک به اجرا گذاشتند

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ یکی از عوامل دخیل در حوادث خونین پورت سعید به نام "محمود السید" از ساکنان منطقه "السیده خدیجه" در پورت سعید که توسط نیروهای امنیتی مصر بازداشت شده بود، از دست داشتن جمال مبارک در این حادثه پرده برداشت.

وی در اعتراف‌های خود گفته بود که جمال مبارک با استفاده از دو نفر به نام‌های "الحسینی ابو قمر"، از اعضای حزب منحل ملی و "جمال عمر" از دوستان نزدیک خود 600 نفر را اجیر کرد تا حادثه خونین ورزشگاه پورت سعید را رقم بزنند.

این درحالی است که امروز دادگاه حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر و دو پسرش جمال و علاء مبارک و حبیب العادلی، وزیر سابق داخلی مصر و 6 معاون بلند پایه‌اش به اتهام کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری برگزار شد.

در این جلسه "السید حامد"، به نیابت از دادستانی مصر جمال مبارک را به محض ورود به قفس اتهام به دست داشتن در حوادث ورزشگاه پورت سعید متهم کرد که طی آن 75 نفر کشته و 1703 نفر مجروح شدند.

نماینده دادستانی مصر خطاب به جمال مبارک گفت: اگر هر روز هم یک توطئه بسان توطئه جمل و پورت سعید تدارک ببینی نخواهی از سقوط خود جلوگیری کنی.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 20:56 :: توسط : تورج قیداری

نیروهای امنیتی مصر 18 جوان مصری را پس از بازگشت از اجلاس جوانان و بیداری اسلامی تهران، در فرودگاه قاهره بازداشت کردند.

بازداشت جوانان مصری هنگام بازگشت از تهران

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ پایگاه خبری "المصری الیوم" در خبری فاش کرد: نیروهای امنیتی مصر 18 جوان مصری را پس از بازگشت از اجلاس جوانان و بیداری اسلامی تهران، در فرودگاه قاهره بازداشت کردند.

"طاهر الهاشمی" دبیرکل شورای عالی مجمع "آل البیت" در اعتراض به بازداشت فرزندش که همراه این گروه از جوانان بازداشت شده است، در سالن فرودگاه قاهره دست به تحصن زده است.

طاهر الهاشمی تأکید کرده است که تا هنگام آزادی فرزندش فرودگاه را ترک نخواهد کرد.

طاهر الهاشمی گفت، بازداشت فرزندش، ادامه تبعیض‌ها علیه شهروندان شیعه در مصر است، که مانند شهروندان درجه دو با آنها تعامل می شود.

بخش امنیت فرودگاه قاهره با تأیید بازداشت این جوانان که از  قطر به مصر بازگشته بودند، اعلام کرده که برخی از آنها با خود کتابها و سی دی های متعددی به همراه داشتند؛ و مسئولان ذیربط درحال بررسی موضوع هستند.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 20:55 :: توسط : تورج قیداری
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشورایی شویم و آدرس ashoora.10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 7767
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1