عاشورایی شویم
 
 

به گزارش جهان، سخنان عصر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در مشهد مقدس با پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای همراه بود.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 12:20 :: توسط : تورج قیداری

بسمه تعالی

بر خودم واجب دونستم که در رابطه اتفاقات پیرامون اسکار گرفتن (آقای) فرهادی ، چند خطی با شما دوستان عزیز صحبت کنم و ازنظرات شما بهره مند بشم

برای من که این واضح است که این آقا مسلمان نیست بلکه باعث ازبین رفتن آبروی مسلمانان هم هست و نمی خوام وقت شما عزیزان رو با صحبت کردن  در باره ی این آقا تلف کنم فقط نظر شما رو به این چند بیت زیر جلب می کنم  

اسلام، اعتقاد و نظــــــــــام و هویت است                           هر کس نداشت در دو جهان رستگار نیست

از جاهلیّتِ مجوس نگـــــــیریم رسم و راه                            ما را به جز ولایت مهدی (عج) شعار نیست

گر مدعی تلاش به تـــــــــــــــوهین ما کند                            با او بگو که از تو جز این انتظار نیست

از شما می خوام که در این مورد کمی فکر کنیم .... به نظر شما چرا یک فیلم ایرانی باید اسکار بگیره یعنی توی دنیا در قسمت فیلم های خارجی هیچ فیلم دیگه ای نبوده که بتونه این جایزه رو بگیره

من به شما میگم بله ، فیلم های بسیاری بوده که بتونن این جایزه رو بگیرن ولی کمی فکر کنیم چرا آمریکایی که چشم دیدن پیروزی ملت ایران و نظام اسلامی رو ندارن  ،برترین جایزه سینمایی جهان رو به یک فیلم ایرانی میدن ؛ غیر از اینه که این فیلم ازچندین  نظربه  استقلال و دین و مذهب ایران اسلامی لطمه  میزنه و باعث تضعیف ایران اسلامی میشه  

شاید بپرسین که چرا این رو به سیاست ربطش میدین ،  حتما این فیلم از نظر هنری بسیار عالی بوده که توانسته چنین جایزه ای رو بگیره ...... من میگم که شاید شما راست بگین،اما ..... پس چرا معاون وزیر امور خارجه آمریکا باید بلا فاصله  بیاد و به این آقا از طرف دولت آمریکا تبریک بگه ....

رهبر عزیزمون حرف جالبی فرمودند که هر وقت دیدید که دشمن دارد برای شما دست می زند بدانید که به دروازه خودی گل زدید....

اما سخن دیگرم با مسئولان سینما و وزارت فرهنگ و صدا و سیما است ...

شما که ادعای مسلمانی و دین داری میکنین چرا باید به استقبال کسی برید که اول با فاسد ترین بازیگر زن  غربی دست میده و عکس های نیم رخ و تمام رخ با این بازیگر می گیره و در روز دریافت جایزه اسکار با زن برهنه آمریکایی روبوسی می کنه و....

شما چرا به خاطر این جایزه این قدر از این آقا تعریف می کنین که بله باعث عزت ایران شده و ...

آیا دین اسلام عوض شده که ما از اون خبر نداریم یا شماهایی که ادعای دین داری می کردید عوض شده اید و یا اسلام شما اسلام آمریکایی است و یا به قول آیت الله علم الهدی قرائت شما از دین یه چیز دیگری است و یا این که نگاه متفاوت فرهنگی دارین؟

از شما دوستان عزیز به خاطر گرفتن وقت شریفتون عذرخواهی میکنم و از شما می خوام بنده حقیر رو با نظراتتون راهنمایی کنین.

ان شاء الله که تونسته باشم وظیفه خودم رو انجام بدم وبه شما کمک کنم


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 12:17 :: توسط : تورج قیداری

دوباره با خبر شدیم که خانم معتند آریا در جشنواره ای در ایتالیا کشف حجاب کرده است و این بار با عرض معذرت بیشتر برهنه شده است . خانم معتمد آریا نشان داده است که بالقوه یک گلشیفته ی دیگر است و باید منتظر بود تا در آینده بیشتر از این خانم سینمای سخیف ایران شنید .

اما در ادامه به گوشه ای از موضع گیری ها و فعالیت های ضد فرهنگی چند سال اخیر معتمد آریا می پردازیم . فاطمه معتمد آریا زن فمنیستی است که با بازی خوب در فیلم ها و سریال های مختلف توانست به نان و نوایی برسد و بازیگر معروفی در کشور شود . او در همان ابتدا که حتی سینمای ایران به این اوضاع ضد فرهنگی نرسیده بود با ساختار شکنی با بلوز و شلوار در فیلم ها حاضر می شد . او در سالهای بعد پا را فراتر گذاشت و در مصاحبه ای اعلام کرد «که سینمای ایران به دلیل نداشتن سکس و مشروب جذابیت ندارد البته من در این زمینه تلاشهایی کرده ام و در فیلمی با در آغوش گرفتن نوجوانی این سنت شکنی را انجام داده ام .»

این خانم فمنیست در انتخابات 88 مشاور امور زنان ستاد موسوی بود و با زهرا رهنورد و معصومه ابتکار همکاری می کرد و وقت قابل توجه ای از فیلم انتخاباتی موسوی به حرفهای این خانم و زهرا رهنورد اختصاص داشت.

او در این فیلم می گوید «که من اگر تنهایی به شهرستان بروم اجازه رفتن به هتل را ندارم مگر اینکه یک مرد همراه من باشد پدر یا برادر و یا شوهر این نقض حقوق زن است »و در تایید این حرفها خانم رهنورد می گوید «که بدتر از این تو حتی مالک بدن خود نیستی چون اگر بخواهی عمل جراحی انجام بدهی باید پدر یا شوهرت اجازه بدهد .»

خانم معتمد آریا پس از فتنه 88 به عنوان اعتراض در  جشنواره ی کن فرانسه کشف حجاب کرده و با نماد سبز جلوی دوربین می رود .

بی عفتی های این به اصطلاح هنرمند به اینجا ختم نمی شود و پس از افتضاح گلشیفته فراهانی برای اینکه از این کاروان عقب نیفتد در جشنواره ای در فرانسه توسط مجری مرد این برنامه بوسیده می شود و پس از دریافت جایزه می گوید : «همه ی ما دلیل مشترکی برای با هم بودن داریم بی انکه بیاندیشیم به چه زبانی صحبت می کنیم و یا در کدام کشور زندگی می کنیم بی انکه بگوییم در سرزمینمان سیاستمداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند .»

معتمد آریا در اخرین افتضاحش که در ایتالیا انجام شد کاملا کشف حجاب کرده و جلوی دوربین ها حاضر شد.

با این پتانسیل خانم آریا باید منتظر رادیکال شدن این بازیگر باشیم .

اما تاسف اصلی با توجه به تجربه های قبلی را باید از دست سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران خورد که با پهن کردن فرش قرمز و دعوت از این بازیگران معلوم الحال و دادن نقش های مذهبی و با حجاب کامل به تطهیر این چهره ها می پردازند .

در آخر با عرض معذرت از خانواده های شهدا و مردم شریف ایران شما را به دیدن تصاویر این فمنیست بی حیا دعوت می کنم .

                         

                                معتمد اریا در جشنواره کن با نماد سبز سال 88

               

                               بوسیدن معتمد آریا در جشنواره ای در فرانسه سال 90

              

              

                        

                                                جدیدترین افتضاح معتمد اریا در ایتالیا

 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 12:15 :: توسط : تورج قیداری

خبرگزاری فارس: در حالی که چین، هند، ترکیه و کره‌جنوبی واردات نفت از ایران را افزایش داده‌اند آمریکا 10 کشور اروپایی و یک کشور آسیایی را به دلیل کاهش واردات نفت از ایران،‌از تحریم‌ها معاف کرد.

خبرگزاری فارس: عقب نشینی آمریکا در برابر اراده ایران هسته‌ای / کاخ‌سفید ۱۱کشور را از تحریم‌های نفتی ایران معاف کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا ژاپن و 10 کشور اروپایی را از تحریم‌های مالی به دلیل کاهش چشمگیر واردات نفت از ایران معاف کرد اما اعلام کرده است که چین و هند که همچنان بزرگترین وارد کنندگان نفت از ایران هستند ممکن است تحریم‌هایی علیه آنها اتخاذ شود.

لیست این معافیت‌ از تحریم‌ها شامل چین و هند که دو وارد کننده بزرگ نفت ایران هستند نمی‌شود و این لیست شامل کره‌جنوبی و ترکیه که دو متحد آمریکا می‌شوند و در بین 10 کشور اول مصرف کننده نفت ایران هستند نیز نمی‌شود.

"جان آزومی" وزیر اقتصاد ژاپن با استقبال از این تصمیم آمریکا اعلام کرد که ژاپن به کاهش واردان نفت از ایران ادامه خواهد داد.

در حالی که ژاپن واردات نفت از ایران را کاهش داده اما کره‌جنوبی واردات نفت خام از ایران را افزایش داده است.

یک منبع در وزارت اقتصاد کره‌جنوبی اعلام کرد که مقامات این کشور قصد دارند به زودی با سفر به آمریکا درباره واردات نفت از ایران مذاکره کنند.

بر اساس گزارش رویترز، کره‌جنوبی پنجمین مصرف‌کننده بزرگ نفت جهان است و  طی سال 2011 واردات نفت از ایران را 20 درصد افزایش داده است. همچنین پالایشگاه‌های کره‌جنوبی قراردادهایی با ایران امضا کرده‌اند که بر اساس آن واردات نفت از ایران طی سال 2012 را افزایش خواهند داد.

وزارت خارجه آمریکا گفت 10 کشور اروپایی که واردات نفت از ایران را کاهش داده و از تحریم‌های آمریکا معاف شده‌اند شامل بلژیک، انگلیس، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، یونان، ایتالیا، هلند، لهستان و اسپانیا می‌شوند.

البته پیش از این ایران اعلام کرده بود که فروش نفت به دو کشور انگلیس و فرانسه را متوقف کرده است.

"هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدامی که توسط این کشورها اتخاذ شده، آسان نبوده است. ما این کشورها را به دلیل اقداماتشان می‌ستاییم و از دیگر کشورها که از ایران نفت وارد می‌کنند می‌خواهیم که از این نمونه‌های پیروی کنند.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 12:10 :: توسط : تورج قیداری


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:47 :: توسط : تورج قیداری

بسم الله الرحمن الرحیم  


  


«ایکاش کمی بیشتر می فهمید...»  علی مطهری


پاسخی کوتاه بر انگاره های پوچِ علی مطهری 


 


مقداد داداشی*


 


« فرزند شهید مطهری تاکید کرد: آنها که برای انقلاب زحمتی نکشیده اند، توان حذف هاشمی را ندارند.


علی مطهری تصریح کرد: جریانی در تلاش است تا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را از فضای سیاسی ایران حذف کند و برای رسیدن به این خواسته خود نشان داده که حاضر است دست به هر اقدامی بزند، اینها قادر به حذف آقای هاشمی از انقلاب نیستند. ایشان پایگاه اجتماعی خوبی دارد و مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند. علت هجوم روانی و تبلیغاتی به ایشان ترس از اوست.


شاید نخستین کسی که آقای احمد‌ی‌نژاد را شناخت و احساس خطر کررد و نحوه مدیریت وی بر کشور را خطرناک توصیف کرد آقای هاشمی بود. تا زمانی که آیت الله هاشمی رفسنجانی به صحنه سیاسی برنگردد و مثلاً اقامه جمعه نکند بحران سیاسی اخیر تمام نمی‌شود، چون نقطه نظرات ایشان عادلانه و واقع بینانه است.»




عبارت فوق تنها بخشی از اظهار نظرهای عجیب وغریب این آقازاده بود، آقازاده ای که چند وقت است خاصیّتی جز رنجش خاطرمان ندارد، ایکاش این آقای محترم که بوی نم وکهنگی افکارش سالها است مشاممان را می آزُرَد ومضرّتش مدتی است به مراتب بیشتر از منفعتش شده، می فهمید که کی باید سخن بگوید ومهمتر از آن اینکه چه باید بگوید، آنقدر عمق رودخانه افکارش کم شده که چندین سال است به مردابی گندیده تبدیل شده وقتلگاهی است برای خودی های انقلاب والبته معرکه ای برای لاشخورهای ضد انقلاب که از این آب گل آلود نهایت بهره ی خود را ببرند. دیگر تحمل او وافکارش با این مواضع وحرفهای آبکی اش برایم سخت شده، برای من که در ابتدای جوانی و در اوج انحراف دوره ی اصلاحات، «علی مطهری» را از مواضع واظهار نظرهای تندش در مورد جریان اصلاحات شناختم، وعبارت«اصلاحات آمریکایی» را برای اولین بار از زبان او شنیدم بسیار سخت است که امروز او را درهیبت عروسکی ببینم که بازیچه ی دستان کثیف اصلاحات و روباه پیر شده، برایم بسیار دردناک است که می بینم همان اصلاح طلبان آمریکایی، امروز او را حلوا حلوا می کنند ویادگار علامه ی شهید می خوانندش در صورتی که تا همین چند وقت پیش او را اصلا به حساب نمی آوردند و متحجّرش می خواندند، وصد البتّه بدتر آنکه او نیز در توهمی عمیق از این آلت دست بودن دلشاد است وسرخوش، ایکاش یک رگ از علامه ی شهید که بصیر بود وعزیز را به ارث می برد، ایکاش از پدر بزرگوارش که سرمایه ی فکری انقلاب بود به جای نسب خانوادگی دو واحد اندیشه ی ناب به ارث می برد، چرا که بارها گفته اند: «فرزند هنر باش نه فرزند پدر/ فرزند هنر زنده کند نام پدر»، و واقعا جفاست انتسابش به علامه ی شهید که چون از او زاده شده اورا چکیده ی پدر بنامیم، که در حقیقت فرزندان واقعی شهید کسانی هستند که اندیشه ی او را به ارث برده اند. اگر واقعا سخت است باور این انحراف، کافی است کمی در گفته های علی مطهری تأمّل کنیم تا همه چیز روشن شود، اینکه علی مطهری در اوج فتنه 88 آنرا یک اختلاف نظر، وحاصلِ مناظره ی احمدی نژاد وموسوی می داند ومیگوید که این اعتصابات با یک عذرخواهی حلّ می شود، به وضوح می رساند افق دیدش را و یا این اظهار نظرش (که در بالا ذکر شد)، که مخالفت(بخوانید: عداوت) هاشمی با احمدی نژاد را از سال 84 ناشی از بصیرت وعدالت هاشمی می داند آنهم در زمانی که مقام معظم رهبری از حامیان احمدی نژاد بود خود بیانگر نوع تفکر اوست، واین کلام او یعنی بصیرت ودید آقای هاشمی از مقام معظم رهبری قوی تر است!، آخر با کدام عقل می توان این حرف اورا پذیرفت؟ کوتاهی های هاشمی در حق انقلاب در چندساله ی اخیر واقعا کتمان شدنی است؟ آیا واقعا همانطور که مطهری میگوید با اقامه ی نماز جمعه توسط هاشمی همه مسائل سیاسی حل می شود؟ مگر زمانی که هاشمی خطیب جمعه بود چه اتفاقی افتاد؟مگر غیر از این است که خطبه های او تماما در مقابل رهبری معظم بوده است؟ این است تعدیل فضا؟ اینکه بیاید در نقطه مقابل رهبری بایستد تعادل است؟ مگر رهبری تندروی دارد؟ وهزاران علامت سوال دیگر که در این مجال نمیگنجد... .


ایکاش علی مطهری کمی به خود بیاید وتلاش کند بیشتر  اوضاع را بفهمد واز این نوع اظهار نظرهای غیرواقعی وغیر منصفانه دوری کند، وایکاش فرصتی برای نظام ایجاد شود که تکلیف خودش را با آقازاده هایی که زاویه شان با انقلاب بیشتر از ضد انقلاب است، برای همیشه روشن کند.


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:45 :: توسط : تورج قیداری

عکس: کوثر دختر روحانی دربند بحرینی
«کوثر» دختر روحانی مبارز زندانی «یاسر الصالح» با در دست داشتن عکس پدرش در راهپیمایی «لبیک یا بحرین» شرکت کرده است.


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:44 :: توسط : تورج قیداری

رنج شیطان

Suffering Devil

شیطان به حضرت یحیی گفت : می خواهم تو را نصیحت کنم !

حضرت یحیی فرمود : من میل ندارم ولی می خواهم بدانم طبقات مردم نزد شما چگونه اند .شیطان گفت :‌مردم از نظر ما به سه دسته تقسیم می شوند :....

۱) عده ای مانند شما معصومند ، از آنها مایوسیم و می دانیم که نیرنگ ما در آنها اثر نمی کند.

۲) دسته ای هم بر عکس در پیش ما شبیه توپی هستند که به هر طرف می خواهیم می گردانیم.

۳) دسته ای هم هستند که از دست انها رنج می بریم ؛ زیرا فریب می خورند ؛ ولی سپس از کرده خود پشیمان می شوند و استغفار می کنند و تمام زحمات ما را به هدر می دهند دفعه دیگر که نزدیکه که موفق شویم ؛ اما آنها دوباره به یاد خدا می افتند و از چنگال ما فرار می کنند . ما از چنین افرادی پیوسته رنج می بریم .


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:42 :: توسط : تورج قیداری

مبادا کسانی باشند که ,اگر کسی امر به معروف و نهی از منکر کرداز او حمایت نکنند بلکه از مجرم حمایت کنند,البته خبرهایی به من از گوشه و کنار کشور میرسد دربعضی از موارد,هرجایی که من بدانم و احساس بکنم,خبر اطمینان بخشی پیدا بکنم که آمر به معروف و ناهی از منکر مورد جفای خدای نکرده یک مامور ومسئولی قرار گرفته باشد خودم وارد قضیه خواهم شد

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:41 :: توسط : تورج قیداری

تو که هستی که مسلمان شدن مرا زیر سوال ببری؟

Where have I ever denounced Islam?  I believe that Islam is a continuation of the messages brought by the Prophets of the of God Abraham and Jesus. If Moses stood for the law, Jesus represented Grace, and Prophet Mohammad is a model for Marefat (knowledge)

I have always believed in one God (Allah); therefore I was not converted, but I accepted and embraced Islam.

My shahadatin was an extension of my faith by announcing that Prophet Mohammed is a messenger of God.

My name is Sean, which is my secular name.  Christopher is my Christian name; and Stone is my Jewish name that I inherited from my father, a man who's risked his career for the pursuit of truth.

Ali is my divine Muslim name for justice; I learnt from him not to bow in front of anyone but Allah.

Who are you to question my faith?  I submitted my heart to Allah.

 

Thanks

 

 

 

ترجمه: من  اسلام را کجا تکذیب کرده ام؟

 

من بر این باورم که اسلام ادامه رسالت پیامبران خدا از  حضرت ابراهیم (ع) تا حضرت عیسی (ع) است .اگر حضرت موسی (ع) شریعت را آورد حضرت عیسی (ع) تقوا را ، حضرت محمد(ص) الگوی معرفت و دانش است .من همیشه خدا پرست بوده ام در نتیجه تغییر خداپرستی که نداده ام بلکه با پذیرفتن اسلام به آغوش اسلام آمده ام .شهادتین من گسترش دین من است با اعلام این که حضرت محمد(ص) پیامبر و فرستاده خداوند است .

شان اسم عامیانه و دنیایی  من است ،کریستوفر اسم مسیحی من ،استون اسم یهودی است که از پدرم به ارث برده ام پدری که با همه زندگی خود برای گفتن حقیقت ریسک بزرگی کرده است و علی اسم اسلامی و روحانی من است برای عدالت خواهی، من از حضرت علی (ع) یاد گرفتم که در مقابل هیچ کس غیر از الله سجده نکنم .

تو که هستی که مسلمان شدن مرا زیر سوال ببری؟

 من قلب خود را تسلیم الله کرده ام.

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:36 :: توسط : تورج قیداری
درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشورایی شویم و آدرس ashoora.10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 7746
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1