عاشورایی شویم
 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
میدان نبوت واقع در منطقه ی هشت شهرداری تهران به عنوان یکی از مهمترین مراکز خرید شهر و به نوعی اصلی ترین میدان در منطقه ی نارمک ( که یکی از مناطق قدیمی تهران است ) به حساب می آید. این میدان که به علت تعمیرات نوسازی و بهسازی برای چندین ماه از دسترس عموم خارج بود ، بالاخره بعد از انتظار فراوان ، چندی پیش بازگشایی شد. پس از بازگشایی ، اعضای تشکل مقربِّون به این مکان رفتند تا از آن بازدیدی به عمل آورند که در طی این بازدید به طور ناگهانی با تعدادی علامت و نشانه ی مرموز برخورد کردیم.
به سرعت روی این علائم نمادشناسی صورت گرفت و در عین ناباوری شاهد به گارگیری انواع و اقسام نماد های یهودی ، شیطانی و ماسونی در بناها و تندیس های ساخته شده در این میدان بودیم ، حتی در بعضی از این نمادها جهت رمزگشایی از روش های نسبتا پیچیده ای استفاده شد که نتیجه ی این رمزگشایی ها حیرت ما را بیش از پیش برانگیخت ! از این نماد ها تصاویری گرفته شده است که میتوانید بخشی از آنها را در ادامه مشاهده بفرمایید. البته به زودی تصاویر کامل تری هم در گالری تصاویر وب سایت قرار میگیرد. نکته ی قابل تأمل در این ارتباط ، عدم وجود نظارت صحیح و کارآمد از سوی مسئولان ذی ربط در قبال ، پروژه هایی از این دست ، می باشد . حتی قبل از بازگشایی این میدان و پایان عملیات عمرانی در آن ، از سوی تشکل مقرِّبون هشدارهایی مبنی بر به کارگیری نمادهایی شیطانی و ضد اسلامی در بناها و تندیس های ساخته شده در این میدان به مسئولان داده شد ، اما متأسقانه شاهد ترتیب اثر درخور توجهی از سوی این عزیزان نبودیم . واقعا جای بسی تأسف است که در مکان پر رفت و آمدی همچون میدان نبوت که روزانه شاهد حضور تعداد زیادی از شهروندان تهرانی ( اقشار مختلف ) در آن هستیم ، که با اهداف متفاوتی از قبیل خرید و تفریح و . . . به این مکان مراجعه می کنند ، از این دست نمادها به کار برده شود و تفکرات شیطانی و ضد دینی را در ضمیر ناخود آگاه این افراد نهادینه نماید . به هر حال آرزو می کنیم که این اتفاق ، آخرین مورد از مواردی این چنینی باشد .
نمادهای به کار برده شده از این دست هستند :
۱ – تک چشم یا همان چشم جهان بین
۲ – سیب – میوه ممنوعه
۳ – شمعدان هفت شاخه ی یهود
۴ – نبرد تایتان ( احتمالا اشاره به جنیان )
۵ – نام حضرت موسی به عنوان پیامبری یهودی
۶ – عدد ۳۳
۷ – پلی بوی ( Play Boy )
8 – صلیب
۹ – گوساله ی سامری
۱۰ – به کار گیری آب و آتش در کنار هم ( همانطور که مطلع هستید آب و آتش در کنار هم نمادی از معبد سلیمان به حساب می آید)
و . . .
که هر کدامشان بارها و بارها و در نقاط مختلف این میدان به چشم می خورند ، متأسفانه به خاطر تعدد این تصاویر و محدودیت های موجود تنها بخشی از این تصاویر را برای نمایش انتخاب کردیم .
منتظر افشاگری های بعدی تشکل مقرِّبون در مورد نمادهای به کار رفته در میدان نبوت تهران باشید !
به زودی . . .
 
تندیس مسی :
[تصویر: tandismessi-moqareboun.jpg]
[تصویر: takcheshm2-moqarebon.jpg]
[تصویر: takcheshm.jpg]
[تصویر: sib2-moqareboun.jpg]
[تصویر: sib-moqareboun.jpg]
[تصویر: shamdon2-moqareboun.jpg]
[تصویر: shamdan-moqareboun.jpg]
[تصویر: setare-moqareboun.jpg]
[تصویر: publication1.jpg]
[تصویر: publication1.jpg]
[تصویر: mosa-moqareboun.jpg]
[تصویر: 33-moqareboun.jpg]
[تصویر: moqareboun.org2.jpg]
[تصویر: playpoy-moqareboun.org.jpg]
[تصویر: 33sh-moqareboun.jpg]
[تصویر: hardo-moqareboun.jpg]
منبع :


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, :: 18:50 :: توسط : تورج قیداری

حتما تا کنون راجع به مثلث برمودا و حوادثی که گفته می شود در این منطقه رخ داده شنیده اید.
[تصویر: Bermuda-Triangle_VP9I.jpg]
مثلث برمودا بر روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. که از منطقه ای به اسم برمودا شروع شده و دو راس دیگر آن پورتوریکو و میامی است. البته گفته می شود این منطقه مثلث نبوده و بیضی شکل است.
مثلث برمودا چیست؟

مثلث برمودا نامش را در نتیجه ناپدید شدن ۶ هواپیمای نیروی دریایی همراه با تمام سرنشینان آنها در پنجم دسامبر ۱۹۴۵ کسب کرد. ۵ فروند از این هواپیماها به دنبال اجرای ماموریتی عادی و آموزشی، در منطقه مثلث، پرواز می‌کردند که با ارسال پیامهایی عجیبی درخواست کمک کردند. هواپیمای ششم برای انجام عملیات نجات، به هوا برخاست که هر شش هواپیما به طرز فوق‌العاده مشکوکی مفقود شدند!
آخرین پیامهای مخابره شده آنها با برج مراقبت حاکی از وضعیت غیر عادی، عدم روئیت خشکی، از کار افتادن قطب نماها یا چرخش سریع عقربه آنها و اطمینان نداشتن از موقعیتشان بود. این در حالی بود که شرایط جوی برای پرواز مساعد بود و خلبانان و دیگر سرنشینان افرادی با تجربه و ورزیده بودند. با وجود مدتها جستجو هیچ اثری از قطعه شکسته، لکه روغن، آثاری از اجسام شناور، خدمه یا تجمع مشکوکی از کوسه‌ها دیده نشد. هیچ حادثه‌ای چه قبل و چه بعد از آن، تا این حد حیرت‌آورتر از ناپدید شدن دسته جمعی هواپیماهای مذکور نبوده‌است. در حوادثی مشابه در این منطقه قایقها و کشتیهایی مفقود شده‌اند (قربانیان مثلث برمودا)، در برخی موارد هم فقط خدمه و سرنشینان ناپدید گشته‌اند!
آیا واقعا این اتفاق ها رخ داده؟

مدلین رسبورتگارف دانشمند و محقق ایتالیایی قرن بیستم نیز در مورد بروز حوادث غیر عادی و خارق العاده در این منظقه پس ازتحقیقات زیاد به این نتیجه رسیده است که اغلب حوادث یاد شده در این منطقه تنها اغراق امیز نشان دادن برخی حوادث عادی بوده اند .برای مثال کشتی فرانسوی (BHG3566) که در سال ۱۹۷۷ در این منطقه ناپدید شد دو روز بعد در بندر ریجسرا دیده شد و شواهد حاکی از گم شدن این کشتی به مدت کوتاهی می‌کرد در حالی که هنوز هم برخی نویسندگان از این حادثه با نام کشتی وحشت یاد می‌کنند و بر این باورند که این کشتی در منطقه مثلث برمودا از بین رفته است و در تسخیر ارواح می‌باشد.
لارنس دیوید کوشچه محقق دانشگاه ایالت آریزونا در سال ۱۹۷۵ با انتشار کتابی به نام «اسرار مثلث برمودا برملا شد» اولین نظریه مخالف در این زمینه را منتشر نمود. بر اساس تحقیقات او :

  • شمار کشتی‌ها و هواپیماهای مفقود شده در این گزارشات در مقایسه با شمار کشتی‌ها و هواپیماهای مفقود شده در دیگر مناطق اقیانوس، بهیچوجه زیادتر نبوده‌است.
  • طوفانهای استوائی و گرمسیری بسیاری در این مناطق گزارش شده‌است و شمار گمشدگان در این گزارشات با توجه به تعداد این طوفانها نا متناسب، عجیب یا اسرارآمیز نمی‌باشد مضافا اینکه بلیتزر و نویسندگان دیگر در مقالات خود اشاره‌ای به این واقعیت ننموده‌اند.
  • اعداد و ارقام بیان شده در این گزارشات و تحقیقات آشفته اغراق آمیز می‌نماید، کشتی‌ها و قایق هائی مفقود گزارش می‌گردند درحالیکه آنها بلاخره به بندرها با تاخیر بازگشته بودند و این گزارش نشده‌است.
  • برخی از این گزارشات در مورد مفقودین درواقع هیچگاه اتفاق نیافتاده‌اند. بطور مثال حادثه‌ای، با عنوان سقوط هواپیما گزارش شده که مدعاست هواپیمائی مسافربری، در سال ۱۹۳۷ از بندر دیتونا در فلوریدا در مقابل چشم صدها شاهد عینی پرواز نموده و در مثلث برمودا سقوط نموده‌است درحالیکه در روزنامه‌ها محلی آن زمان هیچ نوشته‌ای در اثبات این مدعا یافت نمی‌شود.
  • آنان با اختفای کشتی‏های خود، خبر از ناپدید شدن آن می‏دادند و از شرکت‏های بیمه، غرامت دریافت می‏کردند. سپس همان کشتی را با نام دیگر و تغییر بعضی از ظواهر، در نقطه‏ای دیگر به ثبت رسانده و مجددا می‏فروختند و یا از آن بهره‏برداری می‏کردند.
پس حقیقت مثلث برمودا چیست؟

در این منطقه دو جزیره به اسم های برمودا و باهاماس (باهاما) قرار دارد. که بد نیست کمی راجع به این دو جزیره بدانید.

[تصویر: 6eeddmcnsmxngm17co.jpg]
جزیره برمودا

برمودا (The Bermuda Islands) نام مجموعه جزایری است که جزئی از مستعمره بریتانیای کبیر به‌شمار می‌آیند. این جزیره بر روی مدار 33 درجه زمین قرار دارد!

[تصویر: bermuda-flag.jpg]
(پرچم برمودا)
در مدارک به جای مانده نام دریانورد اسپانیایی به نام
خوآن دو برمودز
به عنوان کاشف جزایر برمودا به ثبت رسیده‌است. در قرن پانزدهم، کشتی‌های اسپانیایی و پرتغالی از جزایر برمودا برای تازه کردن آذوقه و بارگیری آب آشامیدنی استفاده می‌کردند. اما شایعات مربوط به وجود ارواح و شیاطین در جزیره و وجود طوفان‌های مهیب موسمی که به این باورها می‌افزود، باعث گشت تا اسپانیایی‌ها که در آن زمان مالکان مطلق جزایر شده بودند، در آنجا سکنی نگزینند و از جزایر برمودا با نام «جزایر شیطان» یاد کنند.
پادشاه بریتانیا بالاترین مقام در جزایر برمودا محسوب می‌شود، اما اختیارات اجرایی اداره مجموعه جزایر برمودا را به «فرماندار» اعطا می‌کند ولی همچنین نماینده خاصی را به عنوان «نماینده ملکه» انتخاب می‌کند که بر اجرای درست قوانین نظارت داشته باشد.
باهاما

باهاما (Commonwealth of The Bahamas) در قبل مستعمره بریتانیای کبیر بوده، در سال ۱۹۷۳ به استقلال رسیده اما ملکه بریتانیای کبیر، رئیس دولت باهاما نیز به‌شمار می‌آید.


عکس هایی از جزایر برمودا و باهاما!!! (جزایری که در مثلث برمودا قرار دارند!)


[تصویر: Holiday_Inn_Sunspree_Bahamas_2.jpg]
[تصویر: int_bahamas3.jpg]
قضیه این است که مکانی که آنها همگان را از آن می ترساندند مکانی بوده (و هست) برای استراحت و تفریح خودشان!
ارتباط جزایر برمودا و باهاما با فراماسون
جالب است بدانید جزیره برمودا روی مدار 33 و 66 درجه زمین قرار گرفته است.
در این جزایر همانطور که در عکس ها می بینید چندین ابلیسک وجود دارد.
[تصویر: 23336_Obelisk_Malecon_normal.jpg]
[تصویر: Bot-G-Delta-obelisk-225x300.jpg]
مورد بعدی پرچم باهاماست که همانطور که مشاهده می کنید پر است از نشانه ها و اعداد ماسونی.
[تصویر: 489px-Coat_of_arms_of_Bahamas.png]
همانطور که گفته شد این جزایر را جزایر شیطانی می نامند.ادگار کایس پیشگو و روانکاو و حکیم در دهه پنجم قرن بیست است. به عقیده وی قرنها قبل از کشف اشعه لیزر، بومیان سواحل اقیانوس اطلس از کریستال به عنوان یک منبع انرژی و قدرت استفاده می‌کردند. به نظر او این نوعی نیروی شیطانی القا شده از سوی آنها، در عمق یک مایلی در قسمت غرب اندروس غرق شده که هنوز در برخی مواقع باعث از کار انداختن ابزار و وسایل الکتریکی کشتیها، هواپیماها و در نهایت نابودی آنها می‌گردد.
جالب است بدانید در برمودا فرماندار به نمایندگی از ملکه بریتانیا، ۱۱ نماینده مجلس سنا را با توصیه نخست وزیر و رهبر اپوزیسیون دولت انتصاب می‌کند.
[تصویر: waterslide.jpg]
ارتباط جزیره برمودا با لاست
گفته می شود حادثه‌ای در اثر اختلال زمانی در فرودگاه میامی رخ داد که هرگز توضیحی قابل قبول برای آن وجود نداشته است. این واقعه مربوط به یک هواپیمای مسافربری بود که برای فرود در باند آماده بود و با رادار مرکز کنترل هوایی ردیابی می‌گردید که ناگهان ده دقیقه از صفحه رادار ناپدید شد و سپس دوباره ظاهر گشت. هواپیما بدون هیچ واقعه‌ای فرود آمد و خلبان و خدمه از آنچه افراد پایگاه می‌گفتند ابراز تعجب کردند، زیرا تا آنجا که به خدمه مربوط می‌شد، هیچ اتفاق غیر عادی نیفتاده بود. جالب این که ساعتهای همه آنها حدود ده دقیقه از زمان واقعی عقب‌تر بود. در حالی که هواپیما درست ۲۰ دقیقه قبل از این واقعه وقت اصلی را کنترل کرده بود و در آن هنگام هیچ اختلاف زمانی وجود نداشت.
از این نوع حرف ها در مورد این جزیره بسیار است و در برخی از مقاله ها این جزیره را بسیار مشابه می دانند. البته ظاهرا آب این منطقه به خاطر گرمی و ویژگی های بسیار دیگر واقعا با بقیه مکان ها متفاوت بوده و برای غواصی منحصر به فرد است.
خدشه بر چهره مهدویت و امام زمان
چند سالی است که گفته می شود جزیره برمودا همان جزیره خضراست و این منطقه جاییست که امام زمان در آن زندگی می کند. حالا با توجه به عکس های این جزیره متوجه شدید چرا دشمنان این مساله را مطرح کرده بودند. (در این زمینه شما را به کتاب جالبی که خودم هم آنرا مطالعه کردم ارجاع می دهم: "جزیره خضرا درترازوی نقد" نوشته ی علامه سید جعفر مرتضی عاملی، با ترجمه ی محمد سپهری) آیا این توهینی به آن حضرت نیست که گفته شود ایشان در این جزیره که تمام آن را گناه گرفته زندگی می کند؟
[b]
همچنین گفته شده است محل «جزیره خضراء» در دریای "سفید مدیترانه" فعلی است.
برگرفته از وبلاگ:www.antiziyon.blogfa.com


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, :: 18:49 :: توسط : تورج قیداری

چند وقت بود هست که تبلیغ زیادی درباره بازی جنگ خانها میشه که اعلام میشه کاملا رایگانه..
در ابتدای این بازی شما باید از11قبیله یه قبیله انتخاب کنید که خونریز تر و جنگاور ترین اونها قوم عربه.. و در زیر آن نوشته شده است درآغوش تاریکی
دنیاس سوم این بازی که قدرتمند ترین دنیای ان است در کنار ورژن 31آن به شما دنیایی معرفی میکند به نام دنیای جنگ 313
ودربالای تصویر صفحه اصلی بازی عکسی میبینید که یک سرباز که نماد قوم عرب هست وجود داره که یک کم عقب تر از آن یه سرباز هست که نماد قوم پارس هست که تداعی گر این است که ایرانی ها مدافع عربهای خونریز هستند.
[تصویر: uo55vtasl3clg3xf46r2.png]

داخل بازی که میشویم یه مشاور یهودی برای بهتر بازی کردن شمارو راهنمایی میکنه... از کجا میگم یهودی؟ خودتون قضاوت کنینConfusedConfused
[تصویر: ge7da66p22vlbh5jr1t.png]

برای بدست اوردن منابع یا باید از فروشگاههای صهیونیستی مثل کوکا کولا خرید کنیم یا پول را ازطریق همین حساب های متصل به شتاب به حسابشان واریز کینم.. ویا اینکه عبادت انجام دهیم..HuhHuh

اینهم آیکون عبادت است که برای بدست آوردن منابع باید انجام دهیم
[تصویر: 8w2josad62amdar4am.png]

سه نوع عبادت رو میشه انجام که در قبال نرخ متفاوتی از سکه این عبادتها انجام میشه..
[تصویر: aec8xniq7num0aabro9h.jpg]
این عبادت با دادن 10 سکه انجام میشه.. که اون سایه تاریک عبادت کننده را همراهی میکنه
البته دربالی این عکس نوشته ممکن است خدا به عیادت شما پاسخ ندهد و یا خشمگین باشد و شما بعد از عبادت تنبیه کند.. اما عموما پاداش میدهد..

[تصویر: dga1107av5l4wrtocc.jpg]
این عبادت با دادن30 سکه انجام میشود که دست نورانی شخص مارا یاد پیامبر بزرگ حضرت موسی می اندازد.

[تصویر: 12v4uchsvg2le4ajav47.jpg]
این عبادت که مقابل پاپ انجام میشه با دادن 100 سکه انجام میشه که تبعا دارای پاداش خوبیست

دربازی کاربر باید به اینترنت متصل باشد و ساختمنهایی را بسازد که یکی ازین ساختمانها دیواریست
که ستونهای آن از 9 ابلیسک ساخته شده است.
[تصویر: vgb95zdowmin3gj5wsw.png]

بعد از انجام یه سری کارها و ساختن ساختمانها نشانهایی مبینی بر قوی تر شدن کاربر میدهد که بیشتر آنها نمادهایی از فراماسونری و شیطانپرستیست

این هم نشانهای اهدایی
[تصویر: 2xcngwrqqch0g476ehi.png][تصویر: llfrui150tqpkufgtapi.png][تصویر: 9dqzcwxhie7ef6irt14b.png]

خیلی از کاربرها در پیامهای گروه خود اذعان میکنند که این بازی اعتیاد اور است و خیلی از انها نمیتوانند از آن دست بکشند..
درضمن دیده شده که در رومهای این بازی گروههای ضد دین با یکدیگر براحتی لابی میکنند و برنامه ریزهای خودرابرای داخل ایران انجام میدههند..

عکس بیشتر کاربران هم عکسهایی از نمادهای شیطان پرستی است ..
اما روز به روز به بازیکنان این بازی اضافه میشود و درآمد صاحبان سایت بیشتر میشود

به امید بیداری همه انسانها و ظهور سرورمان


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, :: 18:36 :: توسط : تورج قیداری

امیدواریم تنها یک کپی برداری باشد...

[تصویر: thumbnail.aspx?q=1352784950899&i...516045.jpg][تصویر: 280px-Ishtar_Gate_at_Berlin_Museum.jpg]
تصویر سمت راست: "دروازه ایشتار" که دروازهٔ ورودی به شهر بابل در نزدیک رودخانه فرات در کشور عراق محسوب می‌شده، در سال ۶۰۵ تا ۵۶۲ پیش از میلاد ساخته شده است. در سال ۱۹۲۷ میلادی، این بنا با توافق دولت وقت عثمانی با کشتی به بندر هامبورگ ارسال گردید. سپس در برلین در موزه پرگامون، بخش‌های مختلف این دروازه، از صدها قطعه شکسته دوباره بازسازی شد.
درباره نام ایشتار میتوان گفت ایشتار از الهه‌های آشوری بود.ایشتار همتای اینانای سومری‌ها و مرتبط با الهه سامیان شمال غربی یعنی الهه آستارته است. آنونیت، آستارته و آتارسامَین نام‌های دیگری برای ایشتار هستند. در اسطوره‌ها او را ایزدبانوی نشاط عشق می‌دانند. "ایشتار" نامی است که در کتاب استر یهودیان به "اِستر" (همسر خشایارشا) داده شده است.
درمورد تصاویر روی این دروازه این توضیح آمده است که کهنترین تصویر موجود اژدها واقع در
دروازه

ایشتار
رابطه میان اصل و آغاز جهان و اژدها در کیهان‌شناسی بابلیان است.

تصویر سمت چپ: ساختمان رستوران های بین المللی پدیده شاندیز در کیش

الگوبرداری این ساختمان مشهور از معماری بابل باستان و دروازه ایشتار که توضیحات آن در بالا آمده است واقعا جای سوال دارد که چرا باید با وجود معماری غنی ایران باستان و ویژگی های منحصر بفرد منطقه کیش،چنین طرح خاص و سوال برانگیزی اجرایی شود...؟...ما امیدواریم تنها یک کپی برداری باشد...


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, :: 18:35 :: توسط : تورج قیداری

احتمالا این ها هم یه تقلیده و فقط یه کپی برداری هست.. [تصویر: xkq7unytn2lhcdgeb3j.jpg]

این لوگوی شمعدان یهود نیستا لوگوی یه رستوران تو خیابون ولیعصره


[تصویر: icut7x3o16m6836ho2p7.jpg]
اینم داخل همون رستورانه که بر حسب اتفاق اسمش شمعدانه


[تصویر: eulvtwtam3x9xpg4r8.jpg]
اینم یه عکس دیگه از داخل همون رستوران


[تصویر: 1sy85xnnd2vrz5nmwlgs.jpg]
اینم در ورودیشه


[تصویر: 7v2sircor72sjffxpgjf.jpg]
اینم لوگوی ابومسلم که خودش گویاس


در آخر گفتم شاید شمعدان اصلی یهود رو نتونینستین تو این لوگوها پیدا کنین شمعدان اصلی رو میذارم..
[تصویر: kpk9as81ccj4h53at2g.jpg]

به امید نابود ظلم و بیداری واقعی انسانها


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, :: 18:28 :: توسط : تورج قیداری

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشورایی شویم و آدرس ashoora.10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 7771
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1